Niet goed geld terug garantie (30 dagen)
Mocht een product binnen 30 dagen kapot gaan en wenst u hiervoor geen nieuw product te ontvangen dan kunt u er ook voor kiezen dit product te ruilen voor een willekeurig ander product of te laten crediteren. Stuur een mailtje naar info@mooiefietstassen.nl met in het onderwerp van uw email duidelijk de vermelding van uw ordernummer. Geeft u in dit mailtje aan wat u wenst te retourneren en of u dit wenst te ruilen of te laten crediteren. Wij mailen u dan de retourprocedure.
Garantie
De garantietermijn is bij www.mooiefietstassen.nl 1 jaar.
Garantie aanvragen
Uw aanvraag voor garantie kunt u sturen naar info@mooiefietstassen.nl. Vermeldt duidelijk uw ordernummer in het onderwerp en geef met een duidelijke klachtomschrijving aan wat er defect is, eventueel voorzien van digitale foto’s. Wij mailen u dan de retourprocedure.
Annuleren of wijzigen van uw bestelling
Wanneer u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren, dient u een email te sturen naar info@mooiefietstassen.nl. Vermeldt duidelijk uw ordernummer om de behandeling van uw email te versnellen.
Hoe werkt de retourprocedure?
Retourneren gaat eenvoudig en makkelijk. Bij de 14 dagen retourgarantie retourneert u op uw eigen kosten. Echter, bij garantie of foutieve levering is dit kosteloos. Verpakt u te allen tijde uw bestelling zeer goed en degelijk om beschadigingen te voorkomen. De retourprocedure krijgt u na uw aanvraag per email toegestuurd afgestemd op uw wensen en situatie. Mail hiervoor naar info@mooiefietstassen.nl
Klachten
Heeft u een klacht over onze service dan kunt u een mail sturen naar info@mooiefietstassen.nl. Vermeld in de mail het betreffende ordernummer. U ontvangt binnen enkele werkdagen een reactie op uw klacht. Mocht u niet tevreden zijn met de afhandeling van uw klacht, dan kunt u dit eveneens per email melden.